کلمه کلیدی چیست؟ معنای کلمات کلیدی به زبان ساده
نوشته شده توسط : ساحل

در این صفحه به بررسی مطالب با راز فصل سئو واژه ها کلیدی می پردازیم. سئو واژه ها کلیدی یا (Keywords) به معنی تعیین کلمات و عبارات کلیدیست که می بایست از آنها در صفحه منظور بهره‌گیری نماییم تا آن صفحه در اثناء جستجوی کلمه باره عقیده در نتایج جستجو نمایش دیتا شود. تعیین چگالی کلمه کلیدی در هر صفحه، از مشکلات این گونه سئو محسوب می شود که نه بایست کم باشد که از اهمیت آن صفحه بکاهد و نه زیاد که جنبه اسپم نداشته باشد.

کلمات کلیدی چیست؟
کلمات کلیدی چیست؟
کلمات کلیدی، ایده ها و موضوعاتی هستند که تازه از کلیت محتوای سایت شما می دهند. در حیطه سئو، آنها واژه ها یا عباراتی هستند که توسط کاربران در موتورهای جستجو، جستجو می شوند. اگر کل محتوای یک صفحه را بخواهید فقط در یک واژه یا عبارت کوتاهی خلاصه کنید، آن عبارت، کلمات کلیدی صفحه محسوب می شود.

شما به عنوان صاحب یک سایت یا متخصص فرآوری محتوا، می بایست از مرتبط ترین واژه ها کلیدی در صفحه بهره‌گیری کنید لغایت در هنگام جستجو از طرف کاربران، شانس بیشتری داشته باشید که آنها سایت شما را در نتایج جستجو بیابند.

چرا واژه ها کلیدی مهم هستند؟
کلمات کلیدی مهم هستند، چرا که کاربران را به صفحات پیوسته با خواسته هایشان وصل می کنند. هدف شما از دریافت رتبه خوب در نتایج جستجو، افزایش شدامد طبیعی سایت از SERP (صفحه نتایج جستجو) است، و کلمات کلیدی که شما برگزیدن می کنید، بر روی نوع شدامد به دست آمده تاثیر می گذارد.

انتخاب واژه ها کلیدی نسبت به محتوا بیشتر معطوف به خواسته کاربران است. به خاطر اینکه ممکن است نوع توصیف شما از خدماتتان، متفاوت با چیزی باشد که کاربران به پیگیری آن هستند. برای اینکه محتوای تولیدی شما، رتبه نکوداشتن در نتایج جستجو کسب کرده و کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند، می بایست نخست خواسته های آنها را بفهمید. زبان آنها را درک کرده و نوع محتوای درخواستیشان را پیدا کنید. شما می توانید این پیشه را از طریق گفتگو سر راست با مشتریان، گفتمان از طریق جوامع مجازی و همچنین ابزارهای آنلاین پیدا کردن واژه ها کلیدی همانند Keyword Explorer اتمام دهید.

کلمات کلیدی بلند چیست؟
کلمات کلیدی به دو تقسیم واژه ها کلیدی کلی و دور از دسترس و همینگونه واژه ها کلیدی بلندتری که ترکیب خاصی از چند واژه هستند، بخش می شوند.

کلمات کلیدی تک کلمه ای معمولا قصد نهایی شما محسوب می شوند، چرا که آنها بیشترین جستجو را در اینترنت دارند. با این حال بایست دقت کرد که چشم وهمچشمی در این واژه ها تکی بسیار فشرده است. احتمالاً شما به عنوان یک دارنده بوتیک علاقه مند باشید که در کلمه "لباس" در صفحه اول گوگل پیمان گیرید، اما بایست دقت کنید که در این واژه رقبای بسیار سرسختی از آنگونه برندهای معتبر و فروشگاه های اینترنتی با پیشینه را در قبل رو دارید.

فراتر از بحث چشم وهمچشمی وزین بین کلمات کلیدی منفرد، جستار دیگری که در این حیث هستی دارد، عدم شناسایی منظور کاربر از جستجوی این کلمه است. به عنوان مثال، اگر کاربری واژه "لباس" را جستجو کند، اهداف او شامل خرید جامه از انواع گوناگون آن و برای سنین گوناگون می تواند باشد. در ضمن احتمالاً او به پیگیری رویت جدیدترین مدل های لباس است. متمایز از این چه بسا این کاربر به تعقیب پیدا کردن نزدیک ترین فروشگاه های فیزیکی لباس در اطراف خود می باشد.

کلمات کلیدی بلند تر هدف مشخص تری دارند و عاری از این مشکل هستند. به عنوان نمونه قصد از جستجوی عبارت "فروشگاه لباس در جمهوری" کاملا مشخص است و فروشگاه های فیزیکی جامه در خیابان جمهموری را هدف قرار داده است. وانگهی در عبارات کلیدی بلندتر، رقابت کمتری وجود دارد و پس سایت های کوچکتر می توانند در آن به رقابت بپردازند و به راحتی در آن عبارت، به صفحه اول گوگل برسند.

استفاده از کلمات کلیدی در صفحه
استفاده بدون برنامه از کلمات کلیدی در صفحه پیشه حقیقت نیست. منظور از تهیه محتوا، برپایی آن برای افراد واقعی با یک قصد مشخص است و صرفا اشاره به آن واژه ها به ربات های گوگل نمی باشد.

کلمات کلیدی چیست

قوانینی در به کارگیری واژه ها کلیدی در صفحه هستی دارد که شما می بایست از آن پیروی کنید. کلمات کلیدی بایست در جاهای مشخصی از صفحه پیمان گیرد الی ربات ها و کاربران را از وجود محتوای موردنظرشان مطمئن گرداند. این محیط‌ ها شامل عنوان صفحه و بدنه اصلی آن می باشد. نکته مهم در اینجا اینست که نبایست صرفا با قصد بالا بردن درصد کلیک ها از عناوین فریبنده در عنوان صفحه کاربرد کرد. چرا که کاربران پس از ورود به چنین صفحاتی و عدم تماشا محتوای باره نظرشان بی درنگ صفحه را ترک می کنند و این مسئله مایه افزایش بانس ریت سایت می گردد. برآیند اینکه شما از توان اصلی کلمات کلیدی سهم ای نخواهید برد.

همچنین شما می توانید از واژه ها کلیدی در یو آر ال صفحه، تگ H1، متا تگ Description و تگ Alt عکس های صفحه استفاده نمایید. استفاده از کلمات کلیدی پیوسته در تمام این فضا ها به گوگل کمک می کند لغایت محتوای صفحات را بهتر درک کند.

استفاده از کلمات کلیدی در این محیط‌ های احد از پایه ای ترین راهکارها برای قرار دادن شما در نتایج جستجو است. این پیشه مایه قرار دریافت صد در صدی شما در نتایج صفحه نخست گوگل می شود، ولی سپریدن آن کاملا ضروریست. ناکامی در سپریدن این کار شما را در مراحل بعدی سئو با شکست رو به رو می کند.

استفاده از واژه ها کلیدی در شکل دادن به استراتژی تولید محتوا
احتمالا در فرآیند تولید محتوای سایت به این مسئله برخورده اید که منظور فرآوری محتوا در ارتباط با واژه کلیدی مشخصی را کرده ولی بعدا متوجه می شوید که درباره آن کلمه کلیدی قبلا مطلبی نوشته اید. برای بازدارندگی از این دشواری ها می بایست لیستی از واژه ها کلیدی باره دربایستن خویش در ابتدای شغل مشخص کرده و برای هر یک محتوای به خصوص به آن را تهیه کنید. این فهرست از واژه ها کلیدی، راهگشای شما در فرآوری محتوا خواهد بود و مواردی را که از قلم جا افتاده اند را نیز مشخص خواهد کرد.

با استفاده از این لیست می توانید راهبرد فرآوری محتوای سایت را مشخص کرده و طبق برنامه ریزی به تولید محتوا در ارتباط با آنها بپردازید. همچنینی کلمات کلیدی اصلی و با اولویت بیشتر نیز در این نقشه کار، تعیین شده و می دانید از کجا بایست آغاز کنید. در پیوسته پیشه نیز با پیدا کردن کلمات کلیدی جدید، آن را در این لیست پیمان دیتا لغایت در آینده محتوایی درباره آن تولید کنید.





:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: